Tagon-on in USA 2007 reunion an astounding success!!!!

For Tagon-ons in USA matters, you may post it here...

Moderators: kampanaryo_spy, cordapya, sigwel

Alibangbang
Thread Moderator
Thread Moderator

Unread post by Alibangbang »

badung wrote:K-spy,

Bilibi isab ako kan Abb kay iya pa sa inkadumduman an mga intudlo ni Ms. Molejon. Sayunan kaw na pila na adto ka tuig. :-D

Btw, birthday kay kuman ni Dr. Garrido.

Nganhi dakan ako mag-greet: Happy Birthday, Doc.

Hello Bads,

Kon dili gani geometry an kadumduman ta kan Ms. Molejon, I'm sure hapit tanan Purisimian sa amo kapanahonan basta maka bati koman nan "Rhythm of the Falling Rain" Cascades astan "The Sound of Silence" Simon and Garfunkel ka dumdum sab dayon kan Ms Molejon kay sus prenaktisay gayod namo naadi (SPC Explorer) nan yaon na mga kanta mahadat nakay kay gusto sa gayod niya perfection. :-D :-D Yap talking about good training and discipline. Tan-awa ton si Classmate na hubby ni Insom diba dipalita mo sista. :-D :-D
"Be who you are and say what you feel, because those that matter... don't mind and those that mind... don't matter." Dr. Suess

Judstump
Website Benefactor
Website Benefactor

Unread post by Judstump »

Bilibi isab ako kan Abb kay iya pa sa inkadumduman an mga intudlo ni Ms. Molejon. Sayunan kaw na pila na adto ka tuig. :-D

Badung, salamat kuno laong ni Dr. Garrido. intorya kami sa phone. mag -e-mail da kuno siya sa imo. regards dakan.

Judstump
Website Benefactor
Website Benefactor

Unread post by Judstump »

Alibangbang wrote:Sug,

Congrats I heard first hand na bibohi gayod kono an reunion and that there's a fair number na looking forward na sa sonod.

Whoy... may iyo nasa isab baya plano na mag karuga sa August pohon wow... :-D

Jud/Sea/Saps,

You go girls . . . . I heard about TUKSO. :-D :-D If only I was there ako gayod kamo e encore!!!

So happy you all had a wonderful time.

Sus Bang, sakto kaw gayod imo gayod ya miss an kabibo labi na gayod an TUkSO ni Liza . sa sunod ikaw na dayon an mag-una paglupad. regards dakan isab.

badung
Website Benefactor
Website Benefactor
Birthday: 29 Jan 1947

Unread post by badung »

Alibangbang wrote:

Hello Bads,

Kon dili gani geometry an kadumduman ta kan Ms. Molejon, I'm sure hapit tanan Purisimian sa amo kapanahonan basta maka bati koman nan "Rhythm of the Falling Rain" Cascades astan "The Sound of Silence" Simon and Garfunkel ka dumdum sab dayon kan Ms Molejon kay sus prenaktisay gayod namo naadi (SPC Explorer) nan yaon na mga kanta mahadat nakay kay gusto sa gayod niya perfection. :-D :-D Yap talking about good training and discipline. Tan-awa ton si Classmate na hubby ni Insom diba dipalita mo sista. :-D :-D

Abb,

I agree. Maski yaon makakita lamang ako nan polo shirt na checkered na puwa, yaon gagmay na checkered, makadumdum na ako sa iya hastan mga SPC Singers, kay di ba costume sa niyo yadto? Anyway, those old songs are still dear to me 'coz am old-fashioned in many ways, :-D , and I think it's easy to play the guitar with those oldies, esp." The Sound of Silence." My husband and I plus our youngest son are into guitar playing lately. Our son has an electric guitar and is learning so fast through the internet. Pero kami, wara pa gayud makabalik sa amo skills nan una na panahon when we were in college (dum na :-D ).

Yep, I heard that Palang plays the guitar. He must be really good at it by now. Kanaman permi malipayon si Insoms, amo? :roll :-D

badung
Website Benefactor
Website Benefactor

Unread post by badung »

Judstump wrote:

Badung, salamat kuno laong ni Dr. Garrido. intorya kami sa phone. mag -e-mail da kuno siya sa imo. regards dakan.

Judstump, thanks for ur message. It's good that you and Yo Lute attended the reunion. You all looked great. Be happy, stay blessed, and enjoy your life. Regards...

seattlelegalgirl
Website Benefactor
Website Benefactor

Unread post by seattlelegalgirl »

Hi Badz,

Uno taraw anhin birthday ni Manong Edwin ikaw dasay yaka hibawo taraw nanga kuno wara siya :). Adoy taraw anhi hmmm....In-greet ko siya kabii pagkatapos nan ako "Lovers in Paris." Hayyyyyyyy! Makabu-ang!

Regards,
Liza

badung
Website Benefactor
Website Benefactor

Unread post by badung »

Liz,

Aduy, basin agaw sayup ako. But anyway, nan grade 3 ako teacher namo an iya Mama. I was doing errands for her: getting her stuff from their house, accompanying Grace from school to their house kay magsa-moiban tapos ma-bored seguro, gusto mouli.

It's been a long time since that day I saw your Manong Edwin na gabaruto gikan sa ilaya, iban an iya Mama. Halayo da sila, adto sa tunga nan suba. But that scene spoke volumes about him as a person. For one, I saw it as a reflection of how humble he is. And when I think about the ilaya, the first thing that comes to my mind is a life of want and limitation; but it seemed that it didn't bother him at all.

Congrats dakan sa iya for his successes in life.

kampanaryo_spy
CO-FOUNDER & SENIOR EDITOR
CO-FOUNDER & SENIOR EDITOR

Unread post by kampanaryo_spy »

abb,

hahahaha yup, it's about time to buy those glasses. in between uhotskie and judstump, not seattlegalgirl.

inkaunahan ako ni badung pag describe nan uniform nan SPC explorer. nanga sa entra sa si mana maris sales nan explorer na libagi sa? hahahaha joke.

hibawo kaw na yadton drummer nan SPC explorer na iyo classmate na si hermenegildo "boy" magallanes/martinez(?) patay na? sa cebu siya mapatay two years ago.

badung,

hahahaha unsay guya! makes me think of the line in the song that lea salonga has revived: "I remember the boy, but i can't remember the feeling anymore!"

hahaha peace, peace, peace!
=P~ #-o #-o
"Most claims of originality are testimony to ignorance and most claims of magic are testimony to hubris." -James March-

badung
Website Benefactor
Website Benefactor

Unread post by badung »

K-spy,

Right, K-spy, peace :-D . How are you? Unoy inkamatyan ni Boy Martinez?

Abb,

Just so you know, ako isab wara dayon makakita kon hain na si Ms. Molejon. Inhurot ko naay gayud pagtan-aw an mga litrato nila, and then, I went back. An mas madali, inin tapad sila ni Sughac, ga-ingkod sila. If you look at Ms. Molejon's left eye, and the area around it, you will recognize her, kay amo dan, wara ini mautro.

Good luck. :-D

maruya
Enthusiastic Member
Enthusiastic Member

Unread post by maruya »

sugz,

wa gayud moexpire an imo talent.....it reminds me of our days in the SB na magpatubo nan flying session para lamang maka kiga sa Perez Beach....

It's really a JOB WELL DONE SUGZ...., realizing the success of the reunion....CONGRATULATIONS!!!! to all of you, hain an sunod na reunion kay kombinsihon ko si k-spy na moattend kami (wow, multiple entry baya an visa......whooooy si maruya ga daydreaming, may baya mileage.....)

(kagana nan iyo mga pictures, pero kagagmatoyi isab, dugayi ako makahuman pagtan aw kay padakoon ta sa naay)

sughac
Devoted Member
Devoted Member

good ole days !!!

Unread post by sughac »

maruya wrote:sugz,

wa gayud moexpire an imo talent.....it reminds me of our days in the SB na magpatubo nan flying session para lamang maka kiga sa Perez Beach....

It's really a JOB WELL DONE SUGZ...., realizing the success of the reunion....CONGRATULATIONS!!!! to all of you, hain an sunod na reunion kay kombinsihon ko si k-spy na moattend kami (wow, multiple entry baya an visa......whooooy si maruya ga daydreaming, may baya mileage.....)

(kagana nan iyo mga pictures, pero kagagmatoyi isab, dugayi ako makahuman pagtan aw kay padakoon ta sa naay)

amo gayud guard, its always fun to do something worthwhile esp for the tagon-ons.it was just a way of saying that life is never meant to be boring. whatever you do ,big or small , do it with much passion. where ever you go, GROW !!!!
hope to see you guys in the next reunion. one thing for sure, its going to be 10X better in san francisco. something to look forward is always a dream but if you work on it and it will happen. so i expect you guys in 2009reunion.

cordapya
Chief Moderator
Chief Moderator

Unread post by cordapya »

AYNAH!!! :D :D Kabibuhi nila. apil sa garo ako nan ini na karuga. Kon may ako dako na oras ako da inin mga pix e enlarge. Huwat lamang na-ay kay ako da ini overtime-man. :-D :-D

CONGRATS sa mga organizers and to ALL THE TAGON-ONS IN USA.

SUGZ, hain na isab an ato sunod na reunion? Sin-o an ato mga bag-o na officers?
What is essential is invisible to the eye.

GOD doesn't need my ability, but my availability.

cordapya
Chief Moderator
Chief Moderator

Unread post by cordapya »

OK kids, I'm done. Yaton na....claro na an mga beauty nan mga Tagon-on. :D :D :D INSOM, balika pag tan-aw - Ning. :roll
What is essential is invisible to the eye.

GOD doesn't need my ability, but my availability.

sughac
Devoted Member
Devoted Member

thx

Unread post by sughac »

cordapya wrote:

OK kids, I'm done. Yaton na....claro na an mga beauty nan mga Tagon-on. :D :D :D INSOM, balika pag tan-aw - Ning. :roll

mana c,

salamaters gayud ,hamoki gayud an ga reklamo na minsakit kuno an ila mga mata pag-pangita nan pictures ug ma-angag naay kuno sila abay huwat mag-enlarge. pasalamat kita na may mana c ,kun wara pa pasensyahay dakan kita kay magkinahanglan gayud kamo nan quevedo.thx again.

sapaalaska
Thread Moderator
Thread Moderator
Birthday: 01 May 1964

more pics

Unread post by sapaalaska »

more
Attachments
Mana Lorna & Seattlelegalgirl
Mana Lorna & Seattlelegalgirl
LAvacation 038 - Copy.jpg (151.5 KiB) Viewed 13188 times